Кошик
58 відгуків
FISH-LINE - Інтернет магазин для любителів риболовлі та активного відпочинку
+380 (66) 324-76-50Приймання замовлень
Додати відгук

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Повернення та обмін

1. Обмін та повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача»  покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:

  • продукт не використовувався, збережений товарний вигляд та споживчі властивості,
  • в наявності всі пломби, ярлики, фірмове упакування тощо,
  • є розрахунковий документ, чек.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
  • обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
  • протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

2. Обмін та повернення товару неналежної якості

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного терміну) недоліків споживач має право вимагати:

  • пропорційне зменшення ціни,
  • безоплатного усунення недоліків,
  • відшкодування витрат на усунення дефекту,
  • заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця,
  • повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.

Якщо заміна неможлива, споживач має право на свій вибір визначити будь-який варіант відшкодування з вищезазначеного списку. При заміні товару на аналогічний, у разі зміни ціни, перерахунок вартості не проводиться.

Терміни обміну/компенсації товару неналежної якості

Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару мають бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.

За наявності асортименту заміна неякісного товару проводиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.

3. Терміни та умови повернення коштів

Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві не пізніше семи днів з дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

4. Транспортні витрати

У разі повернення товару належної якості, його транспортування назад до магазину здійснюється за рахунок покупця, компенсація за початкову доставку не проводиться.

Якщо повертається продукція неналежної якості, продавець оплачує її транспортування та відшкодовує клієнту вартість початкової доставки.

При виникненні питань, пов'язаних із поверненням, обміном товару ми радимо Вам насамперед зв'язатися з нами, одним із зручних для Вас способів:
1. За телефоном: 066 324 76 50 (Є Viber)
2. Електронною поштою: fishlinepost@gmail.com

Ми намагаємося йти клієнтам на зустріч та вирішувати будь-які конфліктні ситуації у найкоротші терміни!

Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якою цей товар було сплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою у терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner